- Titulinis
- Darbo pasiūlymai
- DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS BENDRIESIEMS REIKALAMS
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS BENDRIESIEMS REIKALAMS
KONKURSO BIUDŽETINĖS ĮSTAIGOS
KLAIPĖDOS MIESTO SOCIALINĖS PARAMOS CENTRO
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO BENDRIESIEMS REIKALAMS PAREIGOMS EITI, SĄLYGOS
2025 08 04
Biudžetinė įstaiga Klaipėdos miesto socialinės paramos centras skelbia konkursą direktoriaus pavaduotojo bendriesiems reikalams pareigoms eiti.
Įstaigos pavadinimas – Biudžetinė įstaiga Klaipėdos miesto socialinės paramos centras; teisinė forma – Savivaldybės biudžetinė įstaiga; buveinė – Taikos pr.76, LT 93200 Klaipėda, kodas – 141904935.
Pareigybės paskirtis- Centro bendrųjų reikalų tvarkymas, viešųjų pirkimų organizavimas ir kontrolė
Pretendentas į Biudžetinės įstaigos Klaipėdos miesto socialinės paramos centro direktoriaus pavaduotojo bendriesiems reikalams pareigas turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:
Specialieji reikalavimai
Išsilavinimas ir kvalifikacija:
- Aukštasis universitetinis socialinių mokslų krypties išsilavinimas ne mažesniu nei bakalauro kvalifikaciniu lygiu.
Patirtis:
- Ne mažesnė nei 3 –ių metų vadovaujamo ir/ar komandinio darbo patirtis;
- Ne mažesnė nei 5- ių metų patirtis viešųjų pirkimų srityje;
- Ne mažesnė nei 2 – ji metai buhalterinės apskaitos srityje;
- Ne mažesnė nei 5 – ių metų administracinio darbo patirtis.
Privalumai:
- Praktinės žinios teisinėje srityje;
- Žinios strateginių įstaigos veiklos planų rengimo, biudžeto planavimo srityje;
- Patirtis ūkio ir turto valdymo srityje;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- Žalingų įpročių neturėjimas.
Žinios:
- Labai geras Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktų, reglamentuojančių viešuosius pirkimus, asmens duomenų apsaugą, civilinio kodekso sutartinę teisę, Bendrojo duomenų apsaugos reglamentą (toliau – BDAR), korupcijos prevenciją, LR vietos savivaldą bei viešąjį administravimą ir gebėjimas juos taikyti savo darbe;
- Labai geras lietuvių, oficialios raštų (raštvedybos) kalbos žinojimas ir gebėjimas ja naudotis ir ją taikyti;
- Labai geras kompiuterinis raštingumas (WORD, EXCEL, POWERPOINT programos) ir gebėjimas naudotis informacinėmis technologijomis profesinėje veikloje (viešųjų pirkimų valdymo sistemos, dokumentų valdymo sistemos, buhalterinės apskaitos sistemos SABIS ir kitos).
- Labai geros bendravimo ir bendradarbiavimo žinios ir gebėjimas jas taikyti praktikoje;
- Bent vienos užsienio kalbos mokėjimas (supratimas, kalbėjimas, rašymas) ne žemesnio nei B1 lygiu, atitinkančiu Bendrųjų Europos kalbų matmenų kalbos mokėjimo lygių sistemą.
Gebėjimai:
- Mokėjimas valdyti, kaupti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškumas.
- Mokėjimas dirbti savarankiškai, priimti organizacijai svarbius, teisingus ir teisėtus sprendimus ir užtikrinti jų įgyvendinimą;
- Gebėjimas telkti darbuotojus bendrai veiklai ir skatinti jų socialinę atsakomybę;
- Gebėjimas bendradarbiauti ir teikti pagalbą kolegoms;
- Gebėjimas dirbti intensyviu darbo krūviu ir įveikti stresą;
- Gebėjimas atsižvelgti į Centro darbuotojo individualumą ir parinkti tokius darbo metodus, kurie geriausiai tiktų sprendžiant problemines situacijas;
Vertybės:
- Gerbti Centro paslaugų gavėjus, darbuotojus, socialinius partnerius ir vertinti kiekvieno iš jų unikalumą;
- Būti empatišku, stengtis suprasti kiekvieną Centro klientą, darbuotoją, socialinį partnerį ir siekti jam padėti;
- Vertinti visus Centro paslaugų gavėjus, darbuotojus, socialinius partnerius vienodai ir teikti jiems pagalbą nepriklausomai nuo jų socialinės padėties, tikėjimo, lyties, rasės, įsitikinimų ar pažiūrų;
- Pasitikėti Centro paslaugų gavėjais, darbuotoju, socialiniu partneriu, būti objektyviu, priimant sprendimus ir nesivadovauti išankstinėmis nuostatomis;
- Sukurti bendradarbiavimo santykius Centre;
- Laikytis ES Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR) reikalavimų, teikiant informaciją apie Centrą ir klientą, ir žinomą informaciją teikti tik įstatymų numatytais atvejais ir tik siekiant apginti geriausius kliento ar viešuosius interesus.
Asmeninės savybės: pareigingumas, reiklumas sau ir kitiems, lojalumas, empatiškumas, tolerancija, geranoriškumas, atsakingumas, kūrybiškumas ir iniciatyvumas, lankstumas.
Direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams savo darbe vadovaujasi LR teisės aktais, reglamentuojančiais šiai pareigybei priskirtų funkcijų (pareigų) vykdymą, darbo, priešgaisrinės ir Centro vidaus tvarkos taisyklėmis bei šiais pareigybės nuostatais.
Direktoriaus pavaduotojo bendriesiems reikalams darbo užmokesčio pastoviosios dalies koeficientų ribos – nuo 1,85 iki 2,05 bazinės algos dydžio (šiuo metu bazinis dydis yra 1785,40 Eur). Konkretus pastoviosios dalies koeficientas bus nustatytas įvertinus pretendento, laimėjusio konkursą šioms pareigoms užimti, turimą vadovaujamo darbo patirtį.
Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.
Pretendentas, norintis dalyvauti konkurse, per Valstybės tarnybos valdymo sistemą privalo pateikti:
- prašymą leisti dalyvauti konkurse;
- asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams;
- gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes). Jeigu pareigybei, kuriai skelbiamas konkursas, užimti būtini tam tikri įgūdžiai, šiame sąraše turi būti nurodyti ir jie;
- užpildytą pretendento anketą (pagal (Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017-06-21 nutarimu Nr. 496 „Dėl Lietuvos Respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“, 1 priedą);
- Kiti dokumentai, kurie turi būti pateikti: motyvacinis laiškas, vadovaujamo darbo patirtį įrodantis dokumentas.
- Pretendentas dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą.
Dokumentai priimami 10 darbo dienų nuo konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos departamento interneto (www.vtd) ir Biudžetinės įstaigos socialinės paramos centro (www.klaipedaspc.lt) svetainėse t.y. iki 2025 08 25.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS prašymų teikimo modulį).
Pateikiant pretendentų dokumentus, kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir prireikus patikslinti ar papildyti pateiktus dokumentus (sprendimą priima Aprašo 4 punkte nurodytas sprendimą skelbti konkursą priėmęs subjektas), terminas pretendentams, kurie jau pateikė dokumentus, gali būti pratęstas 5 darbo dienoms, jeigu pretendentų prašoma pateikti papildomus dokumentus, reikalingus pretendento atitikčiai nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams įvertinti; kad, kai nė vienas pretendentas nepateikia dokumentų dalyvauti konkurse arba nė vienas pretendentas neatitinka konkurso skelbime nustatytų kvalifikacinių reikalavimų ir (ar) teigiamai atsako į bent vieną iš pretendento anketos (Aprašo 1 priedas) 4–10 klausimų, terminas, per kurį priimami pretendentų dokumentai po konkurso paskelbimo Aprašo 6 punkte nurodytose interneto svetainėse, gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų (sprendimą priima Aprašo 4 punkte nurodytas sprendimą skelbti konkursą priėmęs subjektas);
Išsamesnė informacija teikiama Biudžetinėje įstaigoje Klaipėdos miesto socialinės paramos centro administracijoje (Taikos pr.76, Klaipėda, tel. (8 46) 311185 el. p. - info@klaipedaspc.lt.
Konkursas paskelbtas 2025 08 08.
Tekstas atnaujintas2025-08-12, 15:12:35