Informacija apie paslaugą

INFORMACIJA APIE PREVENCINES PASLAUGAS

Paslaugos aprašymas

Asmenų, kurie patiria įvairių sunkumų, paieška, santykio užmezgimas, palaikymas ir (ar) jų įtraukimas į pagalbos procesą.

Kas gali gauti paslaugą

Asmenys, faktiškai gyvenantys Klaipėdoje ir patiriantys įvairius sunkumus

Dokumentai, reikalingi paslaugai gauti

·       Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas;

·       Prireikus gali būti prašoma pateikti kitus su paslaugų poreikiu susijusius dokumentus.

Kada ir kiek galima gauti paslaugą

Pagal poreikį

Paslaugos sudėtis

·       Socialinės situacijos vertinimas;

·       Santykių užmezgimas su asmeniu (šeima);

·       Ryšio palaikymas ir santykių stiprinimas;

·       Tarpininkavimas ir atstovavimas sprendžiant asmens (šeimos) patiriamus sunkumus;

·       Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas,

·       Santykių su artimaisiais užmezgimas ir palaikymas  

Paslaugos teikimo ypatumai

Paslauga nemokama

Teisės aktai, reglamentuojantys paslaugos teikimą

Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas (2006-01-19, Nr. X-493)

Socialinių paslaugų katalogas (Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymas Nr. A1-93)

Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašas (Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymas (2022-11-23, Nr. A1-776)

Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimas (2023-09-28, Nr. T2-259)

Kur turėtų kreiptis klientai, jų artimieji ar bendruomenės nariai

Į Biudžetinę įstaigą Klaipėdos miesto socialinės paramos centro
klientų aptarnavimo vieno langelio tarnybą

Adresas: Taikos pr. 76, Klaipėda
Telefonas: (0 46) 300706

Darbo laikas:

I–IV: 08:00 – 17:00

V: 08:00 – 15:45
(be pietų pertraukos)

  

Prašymo forma

Pateikti nereikia


Tekstas atnaujintas2025-06-06, 19:19:17

Susisiekite su mumis

Užpildykite užklausos formą ir mes su jumis susisieksime