INFORMACIJA APIE PREVENCINES PASLAUGAS
Paslaugos aprašymas
|
Asmenų, kurie patiria įvairių sunkumų, paieška, santykio užmezgimas, palaikymas ir (ar) jų įtraukimas į pagalbos procesą.
|
Kas gali gauti paslaugą
|
Asmenys, faktiškai gyvenantys Klaipėdoje ir patiriantys įvairius sunkumus
|
Dokumentai, reikalingi paslaugai gauti
|
· Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas;
· Prireikus gali būti prašoma pateikti kitus su paslaugų poreikiu susijusius dokumentus.
|
Kada ir kiek galima gauti paslaugą
|
Pagal poreikį
|
Paslaugos sudėtis
|
· Socialinės situacijos vertinimas;
· Santykių užmezgimas su asmeniu (šeima);
· Ryšio palaikymas ir santykių stiprinimas;
· Tarpininkavimas ir atstovavimas sprendžiant asmens (šeimos) patiriamus sunkumus;
· Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas,
· Santykių su artimaisiais užmezgimas ir palaikymas
|
Paslaugos teikimo ypatumai
|
Paslauga nemokama
|
Teisės aktai, reglamentuojantys paslaugos teikimą
|
Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas (2006-01-19, Nr. X-493)
Socialinių paslaugų katalogas (Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymas Nr. A1-93)
Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašas (Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymas (2022-11-23, Nr. A1-776)
Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimas (2023-09-28, Nr. T2-259)
|
Kur turėtų kreiptis klientai, jų artimieji ar bendruomenės nariai
|
Į Biudžetinę įstaigą Klaipėdos miesto socialinės paramos centro klientų aptarnavimo vieno langelio tarnybą
Adresas: Taikos pr. 76, Klaipėda Telefonas: (0 46) 300706
Darbo laikas:
I–IV: 08:00 – 17:00
V: 08:00 – 15:45 (be pietų pertraukos)
|
Prašymo forma
|
Pateikti nereikia
|
Tekstas atnaujintas2025-06-06, 19:19:17